baby development

26.02.2011

uuurodzinyyyyyy, to bardzo szczęśliwy dzień

Kto ma małe dziecko i ma kanał babytv, ten wie o co kaman.
No i kolejny rok za mną :)
Puzel zawziął się i nastawił sobie budzik, żeby złożyć mi życzenia dokładnie o 6 rano ( bo o tej godzinie przyszłam na świat ).
Mści się na mnie za to , że dwa tygodnie temu obudzilam go 10 minut po 6, żeby koniecznie być pierwszą osobą, która go uhonoruje...

Dzień był leniwy i piękny.
Słonko, niezbyt zimno.
Pojechaliśmy na długi spacer, zahaczyliśmy o kilka sklepów.
Był uroczysty obiad, przytulanki na kanapie, potem tort i dmuchanie świeczek.
Miałam tylko 1 życzenie, mam nadzieję, że spełni się jeszcze w tym roku :)


Dawno nie było mi tak błogo :)

5 komentarzy:

  1. Sto lat kochana w wiecznym szczęściu, zdrowiu i niekończącym się pięknie duszy i ciała :) Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęścia i spełnienia marzenia! Aby ten właśnie nastrój nie odstępował Cię na krok... Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. A dziękuję, oby się spełniło :)
    Amen :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszego! Cudnych marzeń i ich spełniania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ...Najlepszego!!! Dni bez troski, nocy boskich, pięknych chwil:-)! Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń