baby development

28.02.2013

Jestem trzydziestką :)

Tak oto wkroczyłam w trzydziestą wiosnę mojego życia....
Dzień urodzin był piękny ( choć może nie aż tak, jak zeszłego roku....), ale emocje były ogromne.

Był tort, śpiewanie sto lat , piekna kartka z życzeniami od męża i kwiaty...



Kwiatów było mnóstwo, bo nie tylko małżonek pamiętał :)
Masa smsów, widomości na fejsie.


Wzruszyłam się, że tylu osobom na mnie zależy.







A wiecie, co dostałam ...?


Skok ze spadochronem w tandemie :)

Kupon ważny jest przez rok, więc zaczekam aż zrobi się ciepło i sobie skoczę.
Boziu, marzyłam o tym, od dawna :)





Z innych wieści.
Tak bardzo mi było przykro, kiedy pisałam o przyjacielu, którego już nie ma w moim życiu.
Jak wiadomo, natura nie lubi pustki....
Po 10 długich miesiącach, w moim życiu pojawił się ktoś nowy.

Znajomość ta zaczęła się dla mnie tak niespodziewanie, że nadal nie mogę w to wszystko uwierzyć.


Milan- jesteś cudowny.
Dziękuję Ci za wszystko.

4 komentarze:

  1. A ja dziekuje ciebie, uratowalas moje zycie, moja dusze a wszystko obok widze tak pieknie kolorowo. dziekuje ci Alix.

    m.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie jest mieć kogoś komu można się wygadać, przyjaciela.
    I wszystkiego najlepszego!:)

    OdpowiedzUsuń